A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2011. július 2., szombat

Valami itt is legyen

Talán senkit nem érdekel, de eddig azért nem írtam, mert "bent"voltam és mint tudjuk ott nincs net:

Nyugodtan gondoljon mindenki amit akar, ilyen az élet és a demokrácia.Na de mielőtt politika lenne belőle...Mint kiderült az én kicsi párom, az élettársam, aki azóta nagyasszony lett. Hűha de még mekkora..
Ami a szörnyú hogy 2 kicsi élet az igazi sértetjei ennek az egésznek, pedig annyi az ó "búnük hogy egy szerelem gyümölcseként megszülettek. Őket milyen törvény védi meg ?A jogukat hogy legyen fogalmuk, tapasztalatuk a teljes családról, anyárol, apáról..Na persze ezt meglátva illetékeseknek, vissza is kerülhetek, míg ők kéz a kézben járnak dolgozni.Szép a szerelem, de úgy ha mindenki őszinte...Kis közjáték, de mind a ketten tanúvallomásban vallották, csak barátok, ezzel szemben együtt élnek az "uraságnál, aki nagy állatokat tart saját bevallása szerint, mert az életben is azok veszik körül..: Voltam olyan pofátlan és bejelöltem ismerősként, elvégre sógorok vagyunk, vagy mi a szösz..Természetesen a gyermekeimet nem láttam 1 éve, mert én vagyok az "egyes számú közellenség" "..Én csak élni akartam őszintén, ahogy én képzeltem el.." Irta még ezen a bizonyos oldalon a hobbiait, de egyet kifelejtett, családok szétrombolását, tulzott önbizalmat és még sorolhatnám..Nem kivánom senkinek,egyéven keresztül gondolatokkal ébredni, feküdni, gondolatokra felriadni..Egyre azért jó volt ez az egész és a folytatás, arra hogy rájöjjek, egy naív tróger vagyok, aki még odabent is menrtségeket keresett a nő számára, akihez érzései szerint köze van. Kiderült szinte végig becsapott, ámított. Én naív barom hittem igaz érzésekben..Na még e tekintetben kell felnőnöm és 50 évesen kinövöm a hülyeséget. Nem lehet?  Kiváncsi vagyok mennyit ér a szólás szabadsága..ennyi elég is egyenlőre
 A legnagyobb poén, hogy "apóka ugyanaz nap született, csak 5 évvel korábban. Szerintem ilyent keresve sem lehet találni..










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."