A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2011. szeptember 16., péntek

Mindíg történik valami..

Felfedeztem megint valamit a Facebook-on, a sógor oldalán.
"Add FriendÜzenetReport/BlockJózsef H. Munkahely: Z M Nemzetvédelmi Egyetem Studied at Harkovi Műszaki Egyetem Lakhely: Solymár Házas Szül. hely: Budapest, Hungary"
Ez tetszik.. A humoráról is ódákat tudnék írni. Meg kell hagyni Orsibaba alias H.-né D. Orsolya, megfogtad az isten lábát,bizonyára mását is de az igazán magánügy. Tényleg vajon miért is volt ilyen sürgős ez a házasság?? Meg kell hagyni, csak így leutaztatok Tokajba és zsupsz bele a közepébe és mint Amerikában, már esküdtetek is..Remélem legalább ti elhiszitek, de az a legnagyobb baj hogy azok is, akiknek bele kellene gondolni a szituációba.Mondják nekem még egyszer, hogy Amerika a lehetőségek hazája..
“Tanulj a múltból. Ne érj úgy életed végére, hogy azt érezd, nem is éltél igazán. Sokan, amikor elérnek arra a pontra, hogy el kell hagyniuk a földi világot, utoljára még meglátják az örömet és szépséget, amely csak azért nem lehetett az övék, mert féltek élni....” A gyengébbek kedvéért az idézet nem H. Józseftől van, bár illik megemlíteni, ha valakitől idézünk..(Clearwater)

Hát azt nem tudom hogy te veréb miből tanulsz, de talán rájövök..
szegénykém, csak szept.12-én írta át a kapcsolati címkét, hogy házas, elég gyorsan.. "went from being "in a relationship" to "married."
"Csak a kicsinyes embereknek vannak rossz indulatú megjegyzései, és csak a kicsinyes emberek sértődnek meg ezeken. Légy nagy ember!”                     (Ez különösen a munkahelyi vezetők számára ajánlott!)
Gyengébbek kedvéért:Andrew Matthews
"Az életet nem azok a napok jelentik, amelyek elmúltak, hanem azok, amelyekre emlékezünk."  Pjotr Pavlenko
Ezért vagyok abban biztos hogy önálló gondolatod sincs veréb, de úgy látszik, szuggesztív egyén, mert a sok balfék nevet is a beköpésein..Te vagy a legmeggyőzőbb bizonyíték arra, hogy mennyire szuggesztív, hiszen te teljesen a hatása alá kerültél Orsi baba.. Talán ha kissé korábban születik, nemzeti eszme vezetője lehetett volna.Mondjuk mint Lenin, Hitler és az ilyenek..
"Sose csak a lábad alá nézz!!! Csak az talál rá a helyes útra, aki a messzi horizontra szögezi a tekintetét!" Dag Hammarskjöld (1905-1961) svéd diplomata, ENSZ-főtitkár; a Nobel-béke díj 1961. évi kitüntetettje

Tényleg nem találtam önállónak egy leírt gondolatot sem..Hiába na okos kis emberkéhez mentél feleségül, de ne félj nem kívánom el tőled Orsibaba, bár ahogy a szőrös száját elnézem, gondolataim támadnak..Hmm, elvégre nem rossz, ha nem kopasz.. Na de most már elég a kéjes gondolatokból...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."