A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2012. március 20., kedd

Okosabbnak kellene lennem..

Most kellene igazán dühösnek lennem, hiszen ma voltam a közlekedésrendészeten, kihallgatáson.
Holnap meg mehetek bíróságra..Nem vagyok dühös, mert nincs már miért. .Ez az ember (H.József) úgy hazudik, mint a vízfolyás. Lehet hogy a rendszer nevelése? Miért kellene idegeskednem, hiszen nem tehetné ez a gyökér ezeket meg, ha nem kapna"támogatást".Ne örülj veréb, ezért még nem fogok megszeppenni tőled, hiszen tehetsz egy-két szivességet. Drága feleségeddel együtt. Kapásból 20-25 ismerősödet bejelőltem ismerősnek. Annak rendje-módja szerint vissza is jelőltek..Nem mondom volt egy olasz"cseléd", sajnos már 5000 ismerőse volt, így én nem fértem bele, bezzeg a csajsziba .. .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."