A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2012. július 26., csütörtök

Egy jó ember dicsőítése

Milyen neveletlen vagyok, nem is köszöntöttem fel a születésnapján ezt a drága, rendes, önzetlen H. Józsi bácsit,(és még dicsérhetném) ezt a köcsögöt. (A kis jelzővel nem akarom sértegetni.) Már megint milyen rossz vagyok, pedig imába kellene foglalnom a nevét, hogy ilyen odaadó a drágámmal, még a nevét is adta, nehogy baj legyen.. Önzetlenül gondoskodik a gyermekeimröl és még sorolhatnám kiválóságait ennek a szent köcsögnek. Kezdeményezni kellene még életében a szenté avatását? Igen kérem ilyen remekbe szabott emberek is vannak a főld nagy állatkertjében. Hogy az anyukának lett volna szorulása 1957 július 14-én. ;-) Lassan ideje találkoznia példaképével, Leninnel. Ez jobb mint egy nyugtató. Veréb még nem mondtam volna? Szeretem a feleségedet és szivesen megb.,.,mint régebben tettem. Te meg sz.... le a testületedet, az talán még megy. Ahogy a szőrös szádat elnéztem..hát.. Orsikám szeretsz még?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."