A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2013. november 27., szerda

Ki nem hagynám..

Kezdek kicsit besokalni. Dicső közterületisek elszállítottak egyetlen vagyonomat, az autómat. Tömören: ettől szar kedvem van. Pénteken tárgyalás csírácska lesz az egyik sértett, Orsibaba a másik. Nem zavar senkit, hogy a köcsög engem fújt le sprayvel, engem provokált a fülemet rángatva. Demokratikus törvényeink figyelembe vételével fogtak perbe, lehetelenítettek el. Nem is értem hogy mertem ellenszegülni egy ilyen köztiszteletnek örvendő köcsögnek. Fel vagyok háborodva magamon, hogy lehetek ilyen tahó. Ez irónia volt te köcsög H. József és tiszteletnek örvendező, immáron rövid nevű hitvese: H. Józsefné D. Orsolya, nekem csak Orsibaba. Nektek kellene a vádlottak padjára kerülni, meg a mindent zavaros törvényeinkkel indokló hivatalos emberkéknek. Itésznek aki gond nélkül tör pálcát felettem, mondván, torz a családról alkotott képem. Na persze én is egy elfajzott egyed vagyok, hiszen köcsögnek nevezem a csírát, pedig nem is tudom, hogy melyik nemhez húz, ejnye. Közben megérdeklődtem a kocsimat is, hát nem semmi ami ebben az országban van. Az önkormányzat az elszállításokat egy kft-re bízza, ahová az ember hiába megy, a héten 15+áfa, majd naponta 500 ft plusszba a tárolásért. Ja és 90 nap után megsemmisítés, ami minimum vashulladékot jelent. Tényleg nem semmi ami ebben a tetves országban megy. Nem beszélve arról hogy ki a pöcsöm kérte hogy szállítgassák. Ez ugyanolyan, mint 10 évvel ezelőtt 80 ezret számláztak 40 csík cigaretta megsemmisítéséért, másik 80-at meg a tárolásáért. Hiába a mi országunk a lehetőségek országa, de csak az ilyen H. József féle kommunista csíráknak, akiknek minden hazugságát beveszik hatóságaink. Érthető hiszen ezen személyek kommunista tejen cserepedtek fel, a vérükben van. Talán egyenlőre elég.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."