A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2013. december 9., hétfő

Kell ez még?...

Vehetem unaloműzésnek is, grafomániának is, ki tudja. Poénosan azt kérdezte valaki, nem unom? Nem. Orsibaba és Csírácska uraság sem unja meg a mesélést, kedves hatósági szerveink meg ringatják a bölcsőt. Egyszerűen kezdem a kedvemet veszíteni, annyira extrém ez az egész, hogy nem tudok tenni ellene semmit. Miért is fogadná el bármilyen bíróság az én igazamat, hiszen akkor nekem kártérítés járna. Nem tudom hogy bárki el tudja e képzelni ezt a szituációt, amikor egy csíra élvezi az én családomat, osztja az észt az én gyermekeimnek és ráadásul engem is tud szívatni, mivel törvényeink, hatóságaink lehetőséget nyújtanak. Ki foglalkozik azzal, hogy a meséi nem férnének bele az 1001 éjszaka meséibe, hiszen viccnek is rosszak a történetei. "Nem zörög a haraszt.."? Itt egyszerűen a szél a csíra gyávasága, jellemtelensége. Persze minősíthetem Orsibaba hozzáállását, bólogatását is az ügyben, de én értem. Nem azért mert okosnak hiszem magamat, hanem mert ismerem nagyságosságát. Nem rossz ember Orsibaba, csak végtelenül naiv és egy ilyen csíra simán megvezeti. Magyarázatot keresek? Lehet de semmi nem
 cáfol. Mi is cáfolna, ezt a képet nézve.              

 Ez volt, mi lett?   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."