A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2020. január 4., szombat

Az a fránya egom ne lenne..

"..Állat vagyok aki enni kér..." Sajnálom Orsibaba,de megint sikerült az egomba lépned,így nem érzem, hogy bármi is zavarna..2019. 03. 15. 20:37

Bocsánat hogy zavarni merek, csak szimplán üdvözölni szerettelek volna. Őszintén sajnálom hogy így lett ez az egész, de azt is őszintén köszönöm, hogy tisztességesen felneveled)Lórántot és Dávidot. Nem akarok ezzel semmit, sajnálom, ha zaklatásnak veszed és feljelentesz, de vállalom amit teszek. Nem zavarlak többet, ígérem. Puszild meg a gyerekeket,helyettem is. Te is élj boldogan. Minden jót, (tudom, tőlem távol) Mégegyszer bocsánat,hogy zaklatni merészeltelek...
Ez volt a márciusi zaklatásom,majd a következő:
P 19:20

Kedves Orsolya nem megszegni akarom igéretemet,de valami nagyon zavar és talán felvilágosítanál, ha nem gond..Nem tartozik rám de nekem az csapódik le,hogy elváltál (erre nem kérek választ,sem reagálást) A gyerekek miért Tokajban élnek? A napi autózást nonszensznek tartom és kissé furcsa is lenne, Azért kérdezlek, mert reménykedek abban hogy válaszolsz..Hangsúlyozom, nem a magánéleted érdekel, elhagytak az álmok...Nagyon kérlek világosíts fel, talán nem bűn ha tudni szeretném mi lett velük..Én már nem vagyok semmi, csak egy fogatlan, rozoga csöves, de talán jogom lenne tudni..Igazad van nem tudok semmit tenni, ha nem reagálsz..Kicsit az emberségre apellálők, de ha hiába, hát ezt dobta a gép..Minden jót.
Dicséretedre váljon, erre reagáltál..
A mai napig együtt élnek velem, hiszen iskolások még, hol lehetnének máshol, és továbbra is tisztességesen nevelem őket...
Na ez ami zavarja a belső sötétségemet..Te Budapesttől 20 km-re,a gyerekek meg légvonalban tőled 195km-re. Dávid nem hagy nyomot a neten, tehát nem érdekli, de Lóránt igen,,Tokaji iskola, focicsapat..Most már végleges a sötétségem, elhatalmasodott, hiába tiltottál le a Facebookon, Orsibaba Azért remélem ennyire nem becsülsz le , de tőled kitelik..
Kishugom is ilyenkor állítja milyen aljas vagyok..Én vagyok aljas, nem inkább ez a tehetségtelen, elburjánzott jognak kikiáltot embertelenség, amikben foglalt törvénycikkelyek lehetőséget adnak mindenhatónak kikiáltott talláros egyedeknek, hogy elitéljenek édesapákat a jogalkotás remekbe szabott paragrafusait szónokolva..Nem egyszerú ítéletekkel, hanem apai jog megvonásával.Miért húz ez az egész ennyire fel? Egyszerűen utálom, ha hülyének néznek és most annak nézel.Milyen érdekes a sleppeddel vannak fotóid az oldaladon, de a gyerekeiddel csak régebbiek..Úgy saccolom a válópered előttiek..Elgondolkodtató..Na de nyugi kismedve a vérmérsékletem nem a régi, nem csak a fogaim lettek oda, de "tűz" is oda..Nem vagyok a régi,nem tombol bennem a düh, hiszen nekem csak a szél ellen sikerült eddig,Nekem ezt dobta a gép, de mindenki le van....akinek valami nem tetszik..Na most jól megmondtam, de a cukrom tehet róla, néha ki kell engedni a gőzt..További szép napot..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."