A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2011. július 7., csütörtök

Miből lesz a cserebogár..

Lám milyen a sors  olvasom a papó egyik közösségi oldalán lévő publikus adatokat és láttam csodát, eddig elvált volt, most meg az áll, kapcsolatban..Hm.. nem rossz.Szegény anyukája Medvécskének, ki volt akadva a 17 év korkülönbségen, mi lenne a 22 évvel?Na persze az sem semmi, hogy az édesanyád emlékét én jobban ápolom és a sírját, mint te Medvécske..Elgondolkodtató ez a fene nagy agymosás nálad, de sajnos késő lesz mire rájössz,igazat mondok.Ez a fene nagy szabadságod, a karier mindent megér?Engem az érdekel igazán, hogy a gyermekeimnek is ekkora szabadság ez? Remélem a veled egykorú lányával is jól kijösz, de nincs abban semmi.. Ha hiszed hanem ez nálam is humor katagória. Ami nem humor, amit csináltál,meséltél, emberekkel, hatóságokkal elhitettél, Medvécském.Hiszek abban hogy pár év és a gyermekeink lesznek olyan nagyok, hogy megkérdezik tőled a miértet, hogy miért fosztottad meg az édesapjuktól őket.Na persze az a fránya statisztika, de kár hogy a statisztika javításával minden erkölcsi érzékedet elveszítetted, én kicsi Medvécském:Persze ne hazudtoljam meg önmagamat, már igazából nem érdekel olyan szinten, mint tavaly. Elismerem fáj, de szerencsére nem úgy mint tavaly,inkább zavar a tény, a hiúságomat feszélyezi, hogy ilyen szinten az orromnál tudtál vezetni, igazgató néni..Mamár egy a tény:A gyermekeimet akarom látni.Ez ami mindennél jobban érdekel és nem az erkölcsi felfogásod egyes dolgokról..Reagálva a szádba rágot szóvegre, amit a tanár úr súgott:én hinném hogy nincs jogod megfosztani engem attól hogy találkozhassak a gyermekeimmel, de hiszem, megtalálom a megfelelő fórumot,ahol meghallgatnak és érvényesítik a jogaimat..Addig is járjatok kézenfova dolgozni, hiszen szép dolog a szerelem..Írigy kutya vagyok? Tulajdonképpen csak együttérző, csak még nem tudom melyikőtökkel, de mindent bele, hajrá..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."