A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2011. július 8., péntek

Okosabb lettem ?

Sok idő a semmittevés közepette és tulajdonképpen sajnálom a dolgot, sajnálom a 2 kisördögömet, mert ugye senki nem gondolja hogy feladom.Nem a jogilag szépen megfogalmazott zaklatást, hanem azt hogy ne statisztikai adat legyek a gyermekeimnek Hangzatosan kijelentte adott helyen a kis drágám hogy nem akar a gyermekeimtől elszakítani, de azért a szülői felügyelet teljes megvonásáért perel.Neki a jog szerint joga van a szabad szexualitáshoz, a szabad párválasztáshoz és ez így van rendjén, ha a jogot nem kicseszésre használjuk. Nekem mihez van jogom? Börtönben lenni 1 évig (vagy tovább?) hazug állítások következményeként. Joga van bárkinek engem rossz apának beállítani, gonosztevőnek tartani..Tisztelt világ nem én vagyok a rossz, csak egy balfék, akinek mások megitélése szerint csak kötelességei vannak..Köteles vagyok odébb állni ha a párom mást, újat, statisztikát javítani akar. Köteles vagyok bólogatva tűrni ha hivatást gyakorolva, hivatalos emberek "javasolnak" valamit..A morva életbe 49 éves vagyok és nem én vagyok az egyes számú közellenség..Kivánom ne tudja meg senki, hogy "bekerülve" emberi értelem korlátai kovetkezményeként félreértett "kiskorú veszélyeztetése" megfogalmazás miatt, besorolva "pedrók" (pedofil) közé, milyen beszólásokat kell eltűrni. Legfőképpen nem kivánom senkinek hogy megtudja milyen érzés a tehetetlenség, hogy a gyermekeitől elszakítják. Az való igaz ha egy nő másra vágyik engedni, sőt zavarni kell ! Későn értettem meg a lényeget? Ez van ilyen vagyok.Védjük meg természetesen a bántalmazott gyermekeket, nőket a családon belüli erőszak elszenvedőit, de talán nem kellene hagyni hogy ennek takarását kihasználva nők visszaélhessenek a félreléphetőség érdekében ! A jog az egész tág értelmezhetőséget biztosít sajnos.A magam esetét ismerve nem is értem hogy lehetnek olyan bántalmazásról szóló hírek a médiában..Kérdezném én viszont a férfiakat akik olyan helyzetbe kerülnek mint én, akik olyan "bűnösök " mint jómagam, azokat ki védi meg ?Egy apának milyen jogai vannak, milyen lehetőségei, hogy kiderüljön az igazság ?Ennyi a mai filozófálás..:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."