A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2012. április 26., csütörtök

A képzelet...

Nesze nekem egy hosszabb metró utazás = rengeteg idő. Naná hogy te vagy az "alany , az állítmány" Azon töprengek, hogy amikor összejöttél csírácska férjecskéddel, mindketten megtört szívek voltatok? Te mint tudjuk, egy állat mellett( ha valaki nem lenne képben, szerény személyemet nevezték, nevezik állatnak ) Csíra uraság meg éppen a sógornő-barátos nőddel volt. Ha jól tudom, neked még azt hazudta, hogy nős.. Hmmm.. Csíra is meg igazmondó is. Jó párosítás. Most jut eszembe, hogy akár barátok is lehetnénk. Ha már sógorok lettünk, a születésnapunk is egy nap van, július 14-én. Ennyi közös, megható. Na meg csíra barátom sem volt még. Milyen sok közös témánk lenne. Tapasztalatot cserélhetnénk tulajdonságaidat, jellemedet illetően. Bocsánat, igaz a jellemet illetően ti összeilletek, passzoltok. Be kell ismernem Orsibaba, megtaláltad az igazit. Persze egy egészen kicsi fenntartásom azért van, de ennek a miértjére sajnos később fogsz rájönni. KÉSŐN.. Közben megérkeztem, ezért ennyi egyenlőre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."