A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2012. április 4., szerda

Türelmetlen vagyok..

Várom már a csütörtököt, ugyanis akkor lesz szembesítés veréb urasággal. Nehogy félreértsen valaki, nem a neme hoz izgalomba, tesz kiváncsivá, hanem a tény, hogy olyanokat hazudik, olyan hazugságokra vesz rá másokat Münchausen báró kései, kommunista reinkarnációjaként.( Tudom a helyesírás nem erős oldalam, de ha valaki megtalálja a hibákat, az azt jelenti érti mit akarok írni és nekem ez számít. A többire magasról..nem alkotmány tervezet, vagy más) vissza a verébhez: Szeretném megtudni hogy lehettem ilyen"gumi a nyócból", hogy megfogtam a nyakát és ennek ellenére ő urasága képes vólt elővenni a "dezodorját" és lefújni engem. Hiába na öregszem.(öreg Sam) Komolyabbra a szövegem (képességem korlátain belül maradva) Egy valamit azért be kell látnom hiába egy senkiházi gyökér, mégis ő az aki élvezi Orsibabát, ő az aki az én 2 gyönyörű ördögömnek osztja az észt. Szintén ő az aki hasát foghatta a röhögéstől amikor a sok mesélyükkel elérték, hogy börtönbe tegyenek, az alkalmon kapó hatóságok. (többes szám, mert..) A sok velük együttérző gyökereket, főleg azt a sok szarkavaró kollegákat nem írígylem. Jobban belegondolok és arra jutok, belőlem azért nem lett semmi, mert annak idején, pont ilyen gyökerek osztották az észt, nekem is. Ezzel nem általánosítok, de a kivételek erősítik a szabályt. Jobban belegondolva, szerencsére ekkora csíra nem tanított. Ugyan már, a csíra nem sértés, annyi minden lehet belőle, például a bunkó..stb. Engem is megfertőz, viccesnek gondolom magamat és lököm az igét. Szerintem Orsibaba, te édes, téged sem kellene szapulnom, hiszen csak egy zsák megtalálta a foltját. Egészségedre, a te gyomrod, izlésed. Megint sokat kell nyomtatnod szegénykém. Miért aggódok én ezért, hiszen van elég a4-es papírja az iskolának. Hogy? Pont azért kell a belső ellenőr hogy ügyeljen a javakra, hogy ne használjanak dolgokat magáncélra? Ne beszéljünk ilyen csúnya dolgokról, emberség is van a világon. Megértem én hogy nem telik luxusdolgokra nettó 130-ból. Szegény ember az uraság birodalmán orzott vadat, ha húst akart enni. Őnekik meg azért kell "orozni"hogy törvénytisztelő állampolgárként tájékoztassák a tisztelt hatóságot a szemétláda Jankovics szemét dolgairól. El is várom, hogy minden szavam ki legyen nyomtatva, így ez is. Nem tudom, egy példány elég, vagy a "családi albumba is kell? Tényleg, ebbe nem szól bele az Állvédelmi Hatóság? Ez úton kérek elnézést, ha a bátor Dr X.Y. telefonáló nem ezt a hivatalt említette. Milyen kár hogy már nincs Recsk például. Ugye elvtárs? Már nem lenne velem gond. Sebaj az Úr talán meghallgatja imádat. Minek emlegetem ezt fel neked veréb, hiszen a sikerhez kellett egy olyan agyon iskolázott, mint az én ex-ex barátos nőm. Késő van és nem akarom hogy verebes álmom legyen, majd legközelebb folytatom, tele a tarsolyom kedves, tiszteletteljes gondolatokkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."