A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2012. április 6., péntek

Valami nevetni való.

Láttalak,
Láttam számomra kedves arcodat
ahogy tekiteted örökre megtagad..
Láttam mindent, a megvetést
szemedben bántó, rideg, fényt.

Nem fogom önmagam megtagadni,,
hangosan ízzó gyűlöletet ragadni
Nevess ki, átkozz, szidj, kiabálj,
hiszen szánalmas nevetséges a vágy.

Vágy a múltra, létre, boldogságra,
egy érzelmekben gazdag családra
Téged nézve láttam a múltat, jelent
amit neked az új családod jelent.

Átkozz szidj tagadd a boldog múltat
nekem két gyermekünk utat mutat
Lóránt dacos, de félszeg mosolya
Dávid huncutul mosolygó kis arca.

Nem látom utáló, megvető arcod
Nem hallom megvető hangod.
Nekem ti maradtok remény a Család
pokolba ki engem más szemmel lát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."