A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2012. június 21., csütörtök

Kell hogy legyen..

Holnap valaminek történnie kell, mert én hiszek abban, nem lehet valakit ártatlanul elitélni. Családon belüli erőszak? Nevetséges, de még nem tudok rajta nevetni. Ki fogja nekem visszaadni amit elvettek? Életet, rdmény, érzelmeket, családot.. és még sorolhatnám. Két ember kell hozzá, de csíra tanár úr a te vétked nagyobb. Bűnös vagy te is Medvécske, de te hitted amit úgy gondoltál hinned kell. Soha nem voltam rossz emberismerő, de azzal nem számolhattam, hogy ennyire befolyásolható vagy. Az érdekes hogy a pénz, a jólét szédített meg, mégis egy ilyen "sóher buzinál" kötöttél ki, mint ez a kicsi csíra a testületével. Ez már a te kereszted, cipeld. Én is cipelem az enyémet, a gyermekeim hiányát, az érzelmeimet. Ez van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."