A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2012. június 22., péntek

Pokolba hittel, érzelemmel

Na túl vagyok ezen is, de ha mégegyszer valaki jogállamról beszél előttem...! Tombolnom kellene, de nem teszem. Amit a bíróságon montam, azt vállalom: Sokkal nyugisabb lennék, ha nem lettem volna az érzelmeim rabja és tudtam volna állat lenni. Tudnám, érteném ezt az egészet. Nem azért nem értem, mert az agyoniskolázott szakértő, 5 perc alatt megállapította rólam, hogy nem vagyok tisztában a tetteimmel. Tisztelettel kérdezném, milyen cselekedetről beszélünk? Ahogy ma a tárgyalóterembe beléptem, sejtettem az eredményt. Nem kell kommentár, 3 nő a bíró. Kell komment? Felesleges.A bírónő külön kitért arra hogy nem helyes kitárgyalni a szexuális szokásait. Sajnálatos hogy nem híresség vagy Orsibaba, mert akkor nyugodtan világgá kürtölhetném, hogy szeretsz szopni. Na tessék már megint dúrva voltam. A látszat csal, csak őszinte!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."