A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2012. július 15., vasárnap

50.születésnap...

Tegnap direkt nem írtam, pedig nagy nap volt, az 50. születésnapom. Nem semmi,48 börtönben, 49.,50. az utcán. Mindez egy csírának és a Medvécske naivitásának köszönhetően. Egy a lényeg te f...rázó tanár úr, alias H. József, a háború nem egy-két csatából áll és egyszer elhagy az a fene-nagy szerencséd..és.... Elismerem direkt kerültem tegnap az alkoholt, mert akkor gyalog sem lett volna Solymár messze..Lehet hogy jobb lenne, mert akkor tudnám, mi miért van. Tudnám miért nem láthatom a gyerekeimet és nem ez a pamacs szájú csíra akadályozna. Soha nem fogom Orsit megérteni, hogy lehetett ilyen naiv, balek. Nem én voltam a főnyeremény, de ennél a szőrősképű csíránál biztos hogy különb vagyok. Egy ilyen népművészeti csuporedény, mint csíra tanár úr, hát ....??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."