A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2012. július 17., kedd

Egy kis adatosdi

Nem is értem, mi a bajom ezzel az emberrel, akivel a saját elmondása szerint nem kellett volna kezdenem. Ez komoly kétség bennem. Mondasz valamit kicsi csira, nem kellett volna veled kezdenem. A szerb vér, a Köztársaság tér megcsúfolója vagyok. Nem "szájkaratéznom" kellett volna, hanem meg kellett volna b...m azt a szőrös szádat f... nélkül. Utánna sopánkodhattál volna drága Orsikám"..hogy képzeled egy férfit megb....i, " Nem is tudom drága H. Józsefné D. Orsolya, talán keressek egy fílmet, mint a gumi használatáról? Lehet hogy most dühös vagyok? Van benne valami, de inkább erre a tetves társadalomra amely paragrafusokba csomagolja ezt az egész szart és ezzel lehetőséget ad az ilyen csíráknak mint H. József is például. Tényleg keveset tudok erről a köcsögről, de lássuk csak mi az amit tudok róla és talán nem sértek adatvédelmi törvényt vele: Ő is a Franciák nemzeti ünnepén, július 14-én születet, csak 5 évvel korábban mint én. Én ugye 1962-ben (jó matekosok előnyben) Igazi kommunista csíra, akinek valószínűleg vannak "testvérei" akik most is a "tűz" közelében vannak, azért van még előnyben velem szemben. A Milka tehén szinével fémjelzett kerületben, egy kéttannyelvű iskolában tanít, mint szakcsíra. Egyik mobilszáma még "céges", ami a volt felesége nevén van. Valami fordító iroda(annak idején az ukrán "üzlettársakkal" próbált riogatni ;-) Az iskolaigazgató helyettest is úgy hívják: H. József és több H. is van a tanári karban. Ő egy sváb faluban lakik a "kis családjával" akik nem mellesleg az én volt kicsi Orsi babám és az én csodálatos 2 pici ördögfiókám: Lóci és Dávid. A többi talán nem annyira publikus, elég ha én tudom. Nem utolsó sorban egy sunyi, alattomos féreg, de ez a tény akár mellékes is lehet. Talán egy szuszra elég is ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."