A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2013. január 3., csütörtök

Eltelt egy év..

Eltelt egy újabb gyötrelmes év,
fakult  a már színtelen remény.
Hazudhatnék álmokat,vágyakat,
érzéseimben szívem megszakad.

Szerettem szeretek reménytelenül
a múlt fájdalmasan tovarepül.
A remény éltet s majd megöl,
mond miért ítélsz ily kegyetlenül?

Szeretlek őszintén fájdalmas szenvedéllyel,
érzem megölsz s teszed ezt kéjjel.
szerettél-e valaha, nem tudhatom.
szemeidben látni vélem válaszom.

Érzésed irántam elmúlt nyomtalan,
létem nélkületek oly bizonytalan.
Ha szerettél, miért gyűlölsz ily vadul,
érzéseim megmaradtak változatlanul.

Feledni téged nem tudlak, akarlak,
jelentése, emléke van a múltnak.
Gyermekeink emlékeztetnek együttlétünkre,
hiába nem akarod, szerelmünkre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."