A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2013. január 4., péntek

Mindíg valami..

Egyfajta összegezése annak ami cseszi a csőrömet: Orsibaba te olyan gyakorlatias vagy a csíra uraddal együtt. (nem az ágyra értettem  ) Számolni nagyon tudtok, de én sem rosszul  Én voltam az aki az évek alatt semmit nem tett le? Szerintetek.  Milyen érdekes Orsibaba, mindent eladtál a Pesti útról: Az általam vásárolt Hűtőszekrényt, az általam 50 ezerrel kipótolt szekrénysort, az általam vásárolt Hi-fit és még azért sorolhatnék abból a semmiből, amit én tettem le az asztalra.. Folytathatnám a Dávidnak vásárolt biciklivel, amit másodszor is megvettem, nehogy idegennek add el...Édes virágszálam nem érdekes ez egy állattól?  Tudod szívem azért nem semmi az sem ahogy mindenkit megtévesztettél, előadva a szerencsétlen.  Na persze az sem, amit csíra úr bevethetett annak érdekében, hogy egy 22 évvel fiatalabb lába közé bújhasson. (megunva a nála csak pár évvel fiatalabbakat) Lehet hogy írígy vagyok? Na persze a jóindulattal teli kollégák is aktívan besegítettek.  Hiába az emberi jóindulatnak nincs határa. "Dögöljön meg a szomszéd lova is" Ugye hölgyeim, Jóindulatú kérdés:miért nem hagyom már? Mert az nem én lennék és én imádok önmagam lenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."