A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2013. január 16., szerda

Ismerlek..

Nem tévedtem a tegnapi telefonnal kapcsolatban, úgy zajlott, ahogy gondoltam, kedvem lenne hangfelvételt mellékelni  . "Lóci..gyere az apád akar veled beszélni..Ő meg nem akar.." volt a rezignált kommentár Orsibaba részéről.  Azt a ridegséget a hangjában hallani kellett volna és a Fan-jainak ajánlanám.  Öregszem, valószínűleg ezért filozófálgatok ennyit dolgokon.  Tényleg elgondolkodtató, mivé lesz egy nő, egy ember, ha egy másikhoz idomul. Persze hogy rádgondolok csícska tanár úr.  Szinte körülvesz ez a nagy csend, hogy nem reagálsz a bejegyzéseimre, amire persze az lehet a "magyarázatod" kit érdekel mit írkál ez a primitív barom..Hidd el köcsög, jól ismerem az ilyen fajtát mint te is vagy..Juj csak nem sértettem meg az önérzetedet a köcsög jelzővel? Bocsánat ha így van, kicsi csíra.  Ez szerinted már sérti a jóhíredet? Nofene kik előtt, hím, vagy nőnem?  Nem sértegetlek én csíra, csak össze-vissza írkálok. Aki elolvassa, dönthet.  Ez szól neked is én volt kicsi párom Orsika.  Te aki mások szerint olyan erkölcsös vagy. A 2 diplomába remélem belefér az erkölcs értelmezése is. Bocsánat elfelejtettem, közgazdasági diplomád van, az más.. Nyugodtan melléd sorolom a jogi végzettségű bírónőt, nőket is, akik olyan bőszen pálcát törtek a fejem felett. Természetesen paragrafusokba ágyazva, úgy más az értelmezése..Na persze, de a lényege ugyanaz.Pálcát török én is azon férfiak felett, akiknek a család a villámhárító, a boxzsák, de én...?  Szerintem ennyi most elég is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."