A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2013. március 27., szerda

A folytatás, mert az élet szép...

A Jellemednél tartottam Orsibaba.: Ne ócsároljalak, inkább a tényeket nézzem. Tény az hogy a jellemeddel gondok vannak. Apropó még mindig hozzávágod a gyerekhez a papucsodat? Te minta anya. Tényleg érdekes a felfogásod a gyerekekről. Azt már tapasztaltam, hogy a csíra előnyt élvez a gyermekeiddel szemben. Engem az érdekelne inkább, hogy csíra tanár úr hogy vesz részt a gyermeknevelésben, mert híreim szerint a saját alommal nem igazán boldogult. Nagyon remélem az én gyermekeimnél nem próbálja alkalmazni a "letépem a füledet" alkalmazását. A tárgyaláson azt hoztad fel indokként Orsibaba, hogy azért próbálkozok a gyerekekkel lenni, hogy beleszóljak az életetekbe, hogy információkat szerezzek rólatok. Látod mennyire bírka vagy az élethez, te agyoniskolázott? Nem kell közvetlen beleszólnom, hiszen hogy a szavaiddal éljek"..azt hiszed, hogy mindíg te vagy a téma..."nem hiszem, de azt tudom, közvetve, közvetlenűl ott vagyok az életedbe, ha tetszik, ha nem. Ez az állapot tetszik nekem, mert tudod"..gyűlölsz vagy szeretsz, Sanyinak hívnak.." Ami az információt illeti, tudom hogy sz...., hogy dugsz (gumi nélkül) hol dolgozol..stb. Szerencsétlen, csíra, III/3-as urad (és parancsolód) nem gondolt arra hogy egy önkormányzatnak ilyen adatokat fel kell tenni a honlapra? Nem is értem mitől lesz szaktanár egy ilyen őstulok? Ugye milyen kedvesen tudom becézni csirácskát? További szép napot. Apropó az önkormányzatnál is lehet nyomtatni? Hajrá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."