A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2013. március 29., péntek

Ne untkozzak.

Azt mondják javíthatatlan vagyok, javíthatatlanul hülye. Van benne valami, de erre a kis időre minek változzak? Próbáltam normális ember módjára felhívni a nagyságos H. Józsefné D. Orsolyát, de maradtam a próbálkozás szintjén, ugyanis fel sem veszi a telefont. Biztos csírácska megtíltotta neki, mert a 2 diplomája nem elég egy ilyen komoly döntéshez. Azon is elgondolkozok, valyon mi lehet ennek a pöcsfejnek a lába között, mert ha engem így, folyamatosan dicsérnének, csak kedvet kapnék egy "találkozáshoz" Tudom "hívei" erre valami olyasmit gagyognának, azért értelmes ember. Szerintem meg egy csíra, inkább nagynak becézve. Hülyeség is ezen meditálnom, csíra és kész. Ugyanolyan mint amikor a bíróságon mondják nekem"..az itélet jogerős, fellebbezésnek helye nincs.."Gondolom csíra úrfinak ilyenkor van magömlése és még gumira sem kell költenie, testületileg. Azért kiváncsi lennék hogy élhet ez a forradalmi, nyugodt család. Anyuci hazaérkezik a munkából, hiszen az önkormányzat nincs messze. Talán foglalkozik a gyermekeimmel, amikor nincs rossz kedve és nem a papucsát vagdossa hozzájuk, ami nem egy könnyű, strandpapucs.. Megjön a "mostani" apuci, a lila városrészből, meseest, mi volt az iskolában, az önkormányzatnál... Gyermeknevelés, csírácska esetleg még ránéz észosztó oldalára a Facebook-ra(a szövegben reklám található..) /kérnem kellene pénzt ezért?/ ;-) ha délelőtt, munkaidő alatt nem osztott elég észt. Annyi van neki, hogy nekem is kérni kellene, de lehet hogy csak "testületi tagoknak" ad. Most jut eszembe valami: szövegeimben már a rasszistának tünhetek, annyit zsidóztam a csírát. Szeretnék bocsánatot kérni az érintettektől, hogy egy ilyen csirát együtt említettem velük. Sértés számba megy egy kalap alá vennem őket ezzel a verébbel. Ami a svábokat illeti, eszembe jut a feleségem, akinek ha mérgemben azt mondtam, hogy svábkúrva, a sváb jelzőt kérte ki magának, mert ő nem az. Kiváncsi lennék tanár úr melyik jelzőmet kérné ki magának. Nem hiszem hogy a csírát. Ilyenben ritkán szoktam tévedni. Szerintem a dicshimnuszból egyenlőre elég, még a végén elbízza magát, a kis hamis.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."