A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2013. május 10., péntek

Érzelmek, csalódások..

Hiába a megújjulás hiába a leküzdhetetlen vágy,
téged nem ölelhetlek  nem csókolhatlak már.
Szenvedéllyel öleltél, gyermekeket szültél.
nekem mindent igértél, érzéseket, megszegtél.

Igértél életnyi boldogságot,
mond hova lettek az álmok?
Álmok melyekre ébren is emlékezek,
nekem te voltál, vagy az emlékek.

Szenvedélyem, érzelmem mi életben tart,
neked már én jelentem a bánatot, bajt.
Érzelmed már gyűlölet megvetés lett,
ezt nem másítja meg semmilyen tett.

Hiába másnak esküdtél boldogságot,
nekem megmaradtak az emlékek, az álmok.
Nem tudom hogy lehet így élni,
gyűlöletedből szerelmet, érzelmet remélni.

Szeretlek fájdalommal bánattal telve,
mond meddig bírja éppen ezt egy elme?
Sikolt kiált a szivem feléd,
gyűlöleted irántam bár felejtenéd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."