A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2013. május 8., szerda

" magasztaltassék az úr.."

Minap gondoltam egyet és felhívtam veréb tanár urat, alias H. Józsefet, hogy a gyermekeim hogyléte felől érdeklődjek, mivel a drága orsibaba az általam ismert telefonját kilőtte. Nos ez a beszélgetés csírácskával megérne egy misét. Kénytelen vagyok szó szerint idézni. :Jó napot, megtenné, hogy nem teszi le egy fél percre? Jankovics vagyok. Halló (mivel nem hallatszott reakció) kisvártatva -mondja- Csak azt szeretném megkérdezni, ha megkérdezhetem, hogy a gyerekek hogy vannak, mert a másik szám ki van lőve. Így nem tudok hol érdeklődni- KÖSZÖNJÜK megvannak, egészségben. - jól van. (pár másodperc szünet, majd folytatta- köszönöm a hívását. (én)-viszhallásra. Mindez a hallgatásokkal együtt 24 mp-ig tartott. Persze mindezt olyan igazi arísztokratikus hanhordozással kell elképzelni, már csak a raccsolás hiányzott. Azért írtam nagybetűvel a többesszámot, mert úgy megragadott a többes szám. Logikus lenne számomra,ha valami közöd lenne a gyerekekhez. Persze tudom az anyukájukhoz van közöd és ettől feljogosúlva érzed magad. Lehet hogy az előzőek sem saját gyártmány? Ezek után kinézem.. Na jó a gyerek nem tehet róla, hogy egy ilyen f. rázó csíra az apja. Egyenlőre elég a magasztaltatásodból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."