A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2020. január 20., hétfő

az egom is tévedhet..

Be kell látnom, ha tévedek és legutoljára tévedtem.. Az az átkozott Murphy hozta úgy össze,hogy téves következtetést vontam le, sajnálom Orsibaba..Most már tudom, nem néztél hülyének és ha szűkszavúan is, de igazat írtál..Tényleg sajnálom, mert feleslegesen húztam fel magamat (Miért nem kötéllel tettem?)
Volt egy másik élményem is, az már mulattatott.Messengeren felhívtam unalmamban legkissebb leányomat,Timea nagyasszonyt ,felvette, beleszólt egy általam nem ismert borízű,rekedt hangon és én nehezen jöttem rá, hogy igen ez az a mosolygós, huncutszemű kicsi lány, (volt) Nem leszólás ez részemről, de egyet tudok, senkinek nem lesz ilyen borízű hangja a semmitől..Lehet hogy a viselkedése után nem is érdekel igazán a miért, csak érdekesség..A "beszélgetés"tartott vagy 2 percig, amiben azt ecsetelte inkább mekkora nagyasszony ő, hogy leszedette a képeket a netről..Van egy rossz hírem nagyasszony, legalább 2 helyen vannak még képeid, de nincs jelentősége, vagy aki vagy...Kár is lenne több időt pazarolnom rád és bátor csávó uradra. Lehet hogy vele nincs is igazán bajom, hiszen hol tanult volna bármi emberit, magamról tudom, az intézetben nem lehet..Ma is leírtam amit akartam,...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."