A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2021. október 26., kedd

Ez már az igazi pusztulat...

 Eljutottam egy pontra, ahová reméltem hogy nem jutok el. Nekem ez tragédia, kikapcsolták a telefonom. Lehet vélemény, hogy milyen gondjaim vannak, de nekem ez tragédia. Szinte a kezdet óta volt telefonom, 1993 őszén kezdett a Westel 900, én meg 94 februárjában vettem egy német buszvezetőtől egy Ericsson 197-es "féltéglát", a Westeltől meg 50 ezerért kártyát hozzá. Lehetett bármi, nekem azóta folyamatosan volt mobilom. Egy-két cégtől "vásárlás" miatt volt kikapcsolásom, de volt helyette másik, másik cégtől. Így még nem voltam és nem tudom lehet-e még lejjebb. Ahogy öregszek .úgy nyavalygok  Magam előtt látom az idetévedők ajak biggyesztését, milyen egy pöcsfej lehetek, vagyok. Na és ki nem szarja le a véleményeket. Még egy ilyen "forintos" pöccsel is boldogabb, mint velem. (már megint...) Miket élek én meg mint tragédiát, telefonhiányt .Egyszerű a képlet, 27 év mobillal és most...Ez már az élet része. A családom is az volt, de... Inkább abbahagyom, mert csöpögéssé fajul.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."