A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2021. december 25., szombat

Megint egy karácsony, rohadt érzésekkel.

Tegnap kezdtem ebbe bele, egy félüveg Finnlandia után, de valamit elcsesztem és nem volt türelmem újrakezdeni. A lényeg az lett volna, hogy megint egy karácsony, egyedül. Szar érzés, de ez van. Nem nyívás ez most, csak száraz tény. Hallom hogy nem kunszt 8 gyereket nemzeni, de ennyi az egész? Én vagyok csak ilyen morbid, hogy jelent valamit az , hogy apa, vagy anya? Bennem lehet a hiba, hogy mind a 8 szarik a fejemre. Mit kellene csinálniuk? Nem az hiányzik csak hogy elfogadjanak, hanem az inkább, hogy a tényt elfogadják. A tény pedig az, hogy nekem is szerepem volt abban hogy vannak. Mitől "wass ist dass" Röviden annyi, nem csak az imádott édesanya hozzáállását kellene figyelembe venni. Nem is értem ezt, hogy ennyi nincs a genetikámból bennük. 50 éve történt, de még mindig előttem van ahogy anyám szapulta apámat, én meg annyit reagáltam, hogy várjunk ezzel amíg apám is hozzászólhat, akkor visszatérhetünk erre. Én vagyok furcsa? Ekkora bűnt nem követtem el ellenük. A négy nő közül csak 1 volt, akit én hagytam ott, a többi magától döntött, hogy tovább lép. Egy viszont biztos, igencsak elkurvultam, mert régebben ilyenkor Solymárig kigyalogoltam, most meg csak üldögélek a menekültszállásomon. és "ilyen hülyeségeket" irkálok. A legnagyobb, Krisztián már 36 és nem nőtt fel ahhoz, hogy a képembe mondja miért is ez a nagy leszarás. Verhetném sorba mind a 8-at, de igazán eredményre nem jutnék. Nem azért mert az én változatom "cseng" a fülemben, hanem azért mert nem áll elém egyik sem. Na persze a logikus válasz, ennyire sem méltatnak. Na persze eszembe juthatna pici lányom, aki "te kutya" csatakiáltással szólt rám. Nem hinném hogy azt véleménynyilvánításnak kellene vennem, ugye Timi lányom? Rövidebbre fogva ezt, akármi is fáj, én vagyok ebben az egészben aki elég büszke ahhoz hogyha fáj is, tesz az egészre. Babusgatok egy tök idegen gyereket, aki idegenként több szeretetet mutat, mint ti 8-an együtt .Soha nem jutott volna elitélnem az apámat, anyám szavai alapján, pedig az én életemben nem  jeleskedett annyira az apám, mint én bármelyik gyerekemében. Vegyem csak 0 4 gyereknél jeleskedő Tirpák menyecskét, aki ha én nem vagyok, tuti a "kaptárban "jeleskedett volna, ismerve Rita barátnőjét. Nem itéletek fröcsögnek belőlem, hanem tények, de ki emlékszik már ilyenekre, rajtam kívül. Ne húzzam tovább, egy kis emlékezés.....

Mára ennyi, amíg el nem felejtem, engem is egy kicsit elkapott ez a Kovid félsz és ha sokáig nem jelentkezek akkor gyermekeim, heuréka, van esély, hogy a kemencén átmentem és egy önkormányzati szökőkútba szórtak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."