A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2010. április 19., hétfő

Nem tudom hogyan tovább..

Hétfő hajnali 4óra 40 és nem alszok. Összetörtem ülök a gép előtt és nézek ki a fejemből. Esküszöm nem bántottam, voltak keresetlen szavak, de semmi több.Tényleg ekkora bűnt követtem el ? Tanácstalan, tehetetlen vagyok.Anya otthonba ment ? Nem hiszem hogy a férfi befogadta volna 2 gyerekkel. Csak reménykedek.Medvécske miért büntetsz ? Tudod nagyon jól, hogy utánad nincs életem, csak gyáva vagyok siettetni. SZERETLEK, szeretem a gyerekeimet. Ki lehetett az a jóakaró aki telebeszélte a fejedet ilyen szinten. Délután már a vonaton ültél, hazafelé és szó sem volt erről. Gyere haza ez az otthonod, az életed.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."