A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2010. április 24., szombat

Ez már a vég utáni állapot.

Tegnap késő délután megmutatták a pokolba vezető utat. Csöngettek és a rendőrök  hoztak egy távol tartási végzést . Ha titokban eddig reménykedtem is, nem teszem. Tényleg egy elfuserált alak vagyok.A baj nem jár egyedül, előtte döbbentem rá, hogy amit előlegbe kaptam, egy tízest, a melóból, elveszítettem. Mi jön még, tényleg lehet ezt fokozni még? Párom persze azonnal ítéletet is hozna, megállapítaná, hogy hazudok és nem elvesztettem, hanem eljátszottam a pénzt. Ennek most már semmi értelme nem lenne..Valószínűleg ez az utolsó bejegyzések egyike, hiszen sem az utcán, sem a pokolban nincs net.






  "..Szépek voltunk együtt, talán újra kezdhetnénk .."   ( Ezen talán már én is tudnék nevetni )                                        

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."