A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2011. július 21., csütörtök

Balláb ellen

Ide is kell valami és ez már nyugalomban. Lehet hogy egyszerűen bal lábbal ébredtem ?Nem kellene a gyengébbik oldalamat mutatni, de ki nem sz..le.Nézegetem itt mások blogjait és azon töprengek, mi a francot keresek itt. Lehet hogy kedves "párom" gondolatát kellene hangossá tennem, mi a francot keresek itt, az életben ? :Egyáltalán élet ez még , Ramaty a hangulatom..A NŐ mással hál, na persze ez is idézet, Hobotól, de ennyi plágium belefér.Te meg apóka vígan kamatyolod a nőt aki mellettem lett nő, aki csak egyet nem tanult meg mellettem, a gumi használatát  Legalább te is megtanítottad valamire, te titkos ügynök, vagy mi  Nem tudom mi a különbség a börtön és az élet börtöne között.Személyiségi jogokat sértek ezzel a blog-gal? Ugyan már, ez baromság. Nrkrm nincsennek jogaim, a két kis életnek, a gyermekeimnek nincsennek jogai ? Te édesanya, aki szemrebbenés nélkül hozzávágod a gyerekhez a papucsodat (nem gumi!) te aki dühösen kilököd az ajtón a gyereket, mert kedvesen szól az apjához, mondván takarodj az apádhoz, TE nem bántod ? Te aki hisztériázva, sikoltozva örjöngesz, hogy kiügrasz az ablakon (mert nem kamatyolhattál az álomképeddel, akibe "belezúgtál") te vagy a mintaanya ? Az anyák gyöngye, aki szónélkül "elmenekül" egy idegen férfihoz, a gyerekeivel, te vagy akit védeni kell : Lócit, Dávidot ki védi meg ? Az ő jogaikat ki nézi. Nekik csak egy ilyen "pártkönyves" vöröst imádó verébhez van joguk? Nem kell a szöveg hogy nekik tetszik ez, el tudom képzelni és ehez nem kell diploma elég apának lennem..!El kell téged engednem, mi tart vissza, hiszen már elmentél (vele is  ) Menj csak, hiszen a zsák a foltját..de agyermekeimet nem engedem, hogy egy ilyen nevelje,. Te minta anyuka hova lett az agyoniskolázott eszed ? Na persze mit is várok tóled, hiszen már te is "olyan" lettél.( Na erre jó ez a blog, feloldja a feszültséget, igaz nő helyett nem jó, de valami lelki kütyü  ) Na ez jó, ez haladás..Mi a fenéért emésztem én magamat, egy ilyen nőért, akinek fontosabb apóka mint a saját gyermekei, Hát milyen anya vagy te ? Ezt most őszintén, komolyan kérdeztem! Milyen kár hogy a nagy gyermekvédelem nem kérdezi meg, "..anyuka ezt hogy gondolja.."Neked elhiszik ellenőrzés nélkül, hogy ez kell a gyerekeknek, az én GYERMEKEIMNEK ! Egyenlőre elegem van svábvidékiekből..Tényleg nem kérdeztem, sok gumi fogy  Muszály volt ? Igen : ! Belegondolok és nem tudom, drága mulatság ez ?. Rossz, ki rosszra gondol. Szegény apóka , szegény én..Nem akar a barátom lenni :-( Letíltott a Facebook-on :-( Pedig már vagy 1034 barátja van, én akarok az 1050. lenni. Na jó, tudok számolni, várnom kell még.
Minden jót medvécske, majd írok és válaszolj rá..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."