A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2011. július 20., szerda

Itt az idő, már régen írtam..

Nos pár napja mással voltam elfoglalva, például azzal hogy zrikáljam apókát :-) A Facebookon is jelen van ő is, a tanár úr, a szívtipró és még sorolhatnám..Azok a humoros odamondásai az oldalán, röhög a vakbelem, de az is lehet hogy a humorérzékem hibádzik. Ő is "lopta valahonnan ezért nem hinném, hogy plágium lenne.."

Ha a temetkezési vállalat árat emel, ők is a megélhetési költségek növekedésére
hivatkoznak? " "Sose vegyél el szép nőt! Egyszer úgyis elhagy. (Igaz, hogy a csúnya is, de az
kevésbé fájdalmas.)       Hát kicsim ezt remélem nem rád érti :-) Na de az ilyen bőlcseletek tömkelege van az üzenőfalán..Az se semmi, hogy március elején regisztrált a Facebook-ra és már 1023 ismeróse van. A közösségi apóka..:-) Pofátlanul bejelöltem barátnak:-) Most sógor vagy barát, nem mindegy :-) Komolyan mondom viszont, hogy tényleg rossz lehettem, hiszen ha lecserélt egy ilyenre..Meg van magamról a véleményem :-) Hű már 1024 a kis aktív..Egy viszont biztos még a rlgi rendszerben jól élhetett a kis pártkönyves,vagy mi. Sajnos jogilag (is) fejletlen vagyok, mert nem tudom mit lehet mondani arra aki Lenint és élvtársait, Kádárt stb élteti..Nos még a sziporkáiból:
Nekem aztán elhihetitek! Ha a házasság jó dolog lenne, nem kellene hozzá két tanú!!! Te csak tudod apóka.  
Mindenkinek, aki nem láthatta!!!
A MUNKÁSPÁRT Kádár Jánosra emlékezik.
Thürmer Gyula beszéde
www.youtube.com
Tudósítás a Nemzeti sírkertből, 2011, július 3. A MUNKÁSPÁRT Kádár Jánosra emlékezik
.július 4., 8:02 ·
Megosztás
Ez 2 embernek tetszik

László Levente V     (Vannak ugyebár személyiségi jogok is és a verebet nem ismerem:-)  ) 
Köszönöm József, hogy felraktad ezt a
remek, kristálytiszta logikával végigvezetett beszédet! Jelenlegi politikusaink leckét vehetnének Thürmer elvtárstól, hogyan kell artalmasan és összefüggően gondolatokat, érzéseket továbbítani
embertársaink felé.   ( Már csak egy önkényuralmi jelkép hiányzik, pedig az is van bőven az anyagodban Jozef )


Štefan B
nekedis elvtars
 junius 24., 12:38

József H
 Es termeszetesen Nektek is es a tobbi Szlovak Kommunistanak es szimpatizansnak B elvtars!!!

junius 24., 12:44

Na de ennyi elég egyenlőre, de azt nem hagyom szó nélkül, nem akarom hogy egy ilyen "ember" nevelje a gyermekeimet..Ennyit anyuci odafigyeléséről a gyermekeire is..:-(







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."