A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2011. július 23., szombat

Valami kihült..

Valami elmúlt, valami megszűnt. Az a mérhetetlen űr amit az elvesztésed miatt éreztem. Nincs különösebb magyarázata, csak annyi, most már tudom milyen vagy valójában. Megismertem a benned jól elbújó számító nőt. Ezt az oldaladat szegény édesanyád sem ismerte. Rá kellett döbbennem, nem ismertelek ki 12 év alatt, nem tudtam erről hogy te ilyen vagy, mindez egy kis karrierért.Amit nem tudtam igazán, hogy ennyire nem számítanak a gyermekeid, neked akit olyan jó anyának tartanak..Erre most már lenne mondanivalóm, az anyaságodról. Nem az ócsárolás ideje ez, hanem az igazságé. Minden esetre le a kalappal, ezt jól megrendeztétek, te és apóka, a tanár úr.Valahol ez jellem kérdése. Apókán nem csodálkozok, csak kapott az alkalmon. (én is kaptam volna ?) Nekem igazából az illetékesek reakciója ami csípi a szememet, hogy mindent elhittek neked, kétkedés nélkül. Nekem hiába tök egyszerű a képlet.Te vele akartál lenni, a veréb meg tapasztalataira támaszkodva nem akart vasárnapi apukát. Persze te is ismertél annyira, tudtad hogy ha én is képben vagyok, nem csinálhatsz meg dolgokat. Milyen egyszerű is ez, börtönbe dugatni, ami nem ment volna "segítség" nélkül, de nektek volt. Az sem igazán érdekel, ha most is van. Kicsi medvécske te vajon ismered önmagadat, tudod mit akarsz. Egy biztos a gyerekeid sem ismernek. Egyben hiszek, ha egy kicsit is örököltek tőlem, eljön az az idő amikor számon kérnek tőled dolgokat és amikre önmagadnak sem fogsz tudni számot adni, megérte-e.Most már ki merem jelenteni, nem vagy jó anya, a saját érdekeidet feléjük helyezed. Nekem is szomorú ezt belátni, de így van. Azok a képmutató emberek körülötted, kalapácsújjú barátnőd és a többi.Rátok is érvényes,"Madarat tolláról, embert barátjáról.."Tulajdonképpen mire is lettél ilyen beképzelt, mitől szálltál el így önmagadtól ? Apóka megvéd..Mitől, neked önmagadtól kell megvédened magadat, apókát meg jellemzi a Facebook-on az oldala.A tanár úr, a jellem a hűség..Apropó, barátnőd, aki egyben a sógornőd is, mit szól? (Nagyon jó ezt a gőzt kiengedni ) Mára ennyi elég is.A szerelem a hülyék magyarázata az agyalágyulásra. ( Na ez súlyos

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."