A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2014. március 4., kedd

Én vagyok? Hát persze...

Tegnap a tényeknél tartottam: tény az hogy elárultál Orsi-baba és azt nem mindennapi módon tetted. Tudom hogy ezek ismétlések, de valóban nincs semmi új a tetteid minősítésében, a tényekben. Abban hibás lehetek, hogy idáig durvult, de kérdeném én, nem mindenképpen árulás lett volna a vége? Rájöttem, ez lett volna. Abban lehetett volna más hogy birkamód elhúztam volna a francba, de a megoldásotok ugyanilyen lényegre törő lett volna, hiszen Csíra tanár úr (tulajdonnevet nagy kezdőbetűvel..) nem bírta volna ki, hogy esetleg beleszólhattam volna bármibe, hiszen a birtoklási vágy benne van. Hogy nézett volna ki az ha szerepet vállalhattam volna a gyerekek életéből, beleszólhattam volna bármibe? Ilyent egy kommunista, egoista Csíra sem bír elviselni, sőt szerintem, azt is érezte, hogy az alkalmakból adódóan, kénytelen-kelletlen találkoztál is volna velem és abban biztos lehetett volna, hogy nem tudott volna ilyen fokon befolyásolni téged. Ezen már kár rágódnom, most már Orsibaba edd meg amit főztél.."..Bukott diák vagyok már rég, nem bírom el a szenvedést. Bukott diák leszek míg élek.... Előjött a csöpögős énem.. Valaki azt kérdezte tőlem, Mi lenne, ha egyszer beállítanál és közölnéd, kezdjük újra, múlt nélkül..? Elgondolkoztam én is, mert vannak dolgok, amit nem tudok, nem akarok tagadni, de arra jutottam, nem lehetne minden a régi, a "felhő" ott lenne. Nem elég a te gondolatod, hogy "... persze hogy nem, mert már nem lennél naiv.." A "felhő" lenne a lényeg, hogy aljas módon elárultál, börtönbe zárattál, megaláztál, extrém életvitelre kényszerítettél... Nem a férjed által megfogalmazott rágalmakra, vádakra gondolok, hanem a közreműködésedre, arra, hogy annak idején az volt a legnagyobb gondod hogyan kell gumival csinálnod. Nem az volt, hogy talán a gyermekeid édesapjával nem kellene ilyen aljasul elbánnod. Nem a tárgyalások szüneteidben kellett volna megbánás arckifejezés az arcodra. Tiltakozhatsz de láttam amit láttam és nem az hogy azt szerettem volna látni. Ahogy a későbbi férjecskédnek is állítottad 2009 végén, hogy rég nem voltál velem szexuálisan. Ha-Ha, még 2010-ben is Csírácska. Kikérted magadnak köcsög, hogy miért teszem fel a netre a nő fényképét, aki már a te feleséged.. Nagyon egyszerű, mert én már akkor dugtam Orsibabát, amikor te még a lánykádat abajgattad és nem csak annak az anyjával dugtál, vagy mit...! (Írhatnám nyugodtan többesszámban is, te szőrös Casanova) Most szerinted ideges vagyok? Nem köcsögöcske, hogy kedvesen is szólítsalak, te büdös Csíra. Mi marad még? További szép napot és sok sziporkát, humorcsíra, a Facebookon..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."