A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2014. március 5., szerda

Közjáték gyanánt egy kis ismétlés..

"Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy kiírhassam minden dühömet, de kezdek rájönni, nem igazán sikerül. Becsületsértés amiket leírok? Miért? Nem lovagolnék a szólásszabadságon, meg szabad véleménynyilvánításon, hiszen ezek hangzatos fogalmak, de valójában a politikában lehet csak, valamennyire realizálni. Nem politizálok, azért nem járok választani sem, de pszt.. Bevallatnám azt is, hogy ezek az odamondogatások, csak egyféle "sirámok" Ugye milyen javíthatatlanul balfék vagyok? Az! Persze van ezekben egyfajta tehetetlen hiszti is. Valamennyire maradt még egyfajta optimizmus is, hogy nem döglök addig meg, amíg el nem kaphatom csíra a tökeidet és akkor... Ígérem, becsületesen megcsavarom. Igaz ehhez az kell hogy a Tisztelt Hatóság a tényeknek higgyen, ne a veréb igazi arcát nem ismerő, ezért őt tisztelő, hasonszőrű, megértő, szegényt sajnáló emberféléknek. Tudom kevés esély van erre egy olyan világban, ahol az arroganciámat vádpontokként olvassák a fejemre. Arrogáns vagyok azért, mert nem vágom magam haptákba és változok kezes báránnyá, ha egy egyenruhába bujtatott emberke ki akar oktatni a lakásban ahol élek, illemtanórát tartva. (Az utcán ugyan ezt érte volna el, de psszt. Azt sem kell elfelejteni, hogy ezt a kiváló közeget, lakhely elhagyási tilalom alatt idézték be a tárgyalásra.) (biztos nem ette meg a tökfőzeléket, azért) Arrogánsnak nevezett egy másik közeg is, csak neki aranycsillagjai voltak. Neki meg azért volt velem baja, mert megsajnálta szegény áldozatot, Orsibabát, az ő szava szent volt neki és persze én voltam a vadállat. Arrogáns voltam, mert nem hajtottam fejet, a társadalmat egy vadállattól megmentő, okoska százados előtt, aki alaposan visszaélt a hatalmával, amit persze nem tehetett volna meg hathatós"támogatás" nélkül. Persze Tisztelt bírónő, az én torz, családról alkotott fogalmam. Ne felejtkezzek meg a zseniális orvos szakértőről sem, aki a Makarenkói pofonnal egyetért, de az már elítélendő, ha egy férfi nem üti-veri a családját, de ahhoz elég barom, hogy amikor megtudja, az élete párjának viszketett 12 év után és máshol vakartatta meg(sajnos valószínű, hogy már 10 év után, és "rosszabbra" gondolni sem merek) nos ezek után meg meri kérdezni, miért dugott (minek finomkodni) félre és ez balga módon a gyerekeik füle hallatára teszi. Mindez nem elég, én barom megpróbálom a lehetetlent és kérlelem, hivatkozva a két gyermekünkre, az érzelmeimre, a 12 évre. Teszem ezt egy 5, illetve egy 9 éves gyermek füle hallatára, egy 26 nm-es lakás adta lehetőségek között. Elképzelem a szakértő urat ilyen szituációban. Rossz a gyerek, durr egy füles, hiszen, Makarenkó..Kiderül az asszony félre izél(kulturált: félrelép?) Nos ekkor fapofa, csönd, itt a gyerek.. Erre befizetnék szakértő uraság. Mára elég is." ( Annyi az igazság, hogy ez egy 2012-es, másik blogba írt bejegyzésem, de aktuális és igaz.!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."