A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2014. március 3., hétfő

Sok az időm..

Érdekes felfedezéseket lehet tenni ezen a fránya neten: például azt, hogy csírácska a Facebook-on önmaga ismerőse. Nocsak ismered magadat? Tessék egy diplomás aki önmagát is ismeri, nem semmi. Már érdemes álnem, mert ha betudom bizonyítani, hogy még önmagadhoz is hülye vagy, az valami, de van idő.. Ezekből a szavakból olvass ki valamit csírácska, a pedagógiáddal, ez lecke a kis feleségednek is, hiszen ő is agyoniskolázott. "..Ha majd nem leszek melletted én, te csak menj tovább a szeretért..." Szeretem az olyan dalokat, amik szólnak valamről.. Hallatlan, csíra tanár úr alias H.József,  még mindig meleg gondolatok a feleséged iránt..Mi lesz, lelövetsz? Ne reménykedj "..Még nem veszíthetek, még nem, én élni akarok...add vissza nekem, add vissza, nekem ő kell, még látni akarom. Még nem búcsúztam el, még nem, úgy fáj nagyon.. most már ez vagyok én egy süllyedő hajó." Ami viszont tény Orsibaba hogy te ugyanolyan felelős vagy az egészért, ha nem jobban, hiszen az a vén köcsög csak kapott az alkalmon, de az alkalmat te biztosítottad. Te tehetsz arról, hogy belekényszerültem egy olyan életszituációba, amiből szinte lehetetlen kiszállnom, a kiszolgáltatottságból..Az a lényeg hogy te vigadsz, ugye édesem? Apamaci le van szarva, hiszen vagy helyette egy kriptaszökevény. Komolyan érdekel az hogy lehet ilyen szintre lesüllyedni? Mi a különbség az utcaszéli és közted? Az utcaszéli tisztessége!! Nem szapullak ezzel, csak a tényeket elemzem. Tudom hogy nem írtam ujjat, csak ismételtem.. A tény többedszer elmondva is tény marad..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."