A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2018. október 28., vasárnap

A "Kutya" újra szól..Uff

Sejtettem hogy nem marad annyiban a tegnapi eszmefuttatásom, így is lett, már ma délután hívott a magánszám.Most nem kutyázással kezdődött, de hasonló stílusban.Pont dolgoztam ezért kicsit félfüllel hallgattam, de sajnos érteni nem igazán értettem. Amíg el nem felejtem, mert nem voltam rest, rákerestem: Az egyik magyarázat:A Nyírség különleges nevű lakói, a tirpákok tulajdonképpen tótok: szlovák ajkú kisebbsége Magyarországnak. Őket ünneplik most Nyíregyházán.
Faragatlan, otromba, hülye (ember) köcsög. Nyíregyházi, szabolcsi ember. Vidéki [pestiül]. Faragatlan, modortalan ember. forrás: Népszótár
(nem én találtam ki) Térjünk vissza rád kislányom..(nem vagyok benne biztos hogy dicsekedni akarok ezzel) Nem hat meg a provokatív szöveged, fenyegetésed. Megölsz, leszúrsz késsel? Gratulálok mások ismeretei szerint is Tirpák jellemző, kés, penge, torokvágás..stb. Végig hallatszott az észosztás a háttérből, valami rokonodtól, aki néha bátran bele is szólt a telefonba. Ez igen vagánykám, sejtésem szerint iskolád része lehetett a Thököli ifjúságképző tábor. Ne érts félre, nem bűn a börtön, de az igen ha valaki nem tudja levetkőzni magáról. Modortalanság, IQ hiánya ha huszonéves emberpalánta ilyen hangot enged meg magának egy 56 éves emberrel. Szóval szerinted engem megizéltek a börtönben? Kérdezed ezt a hasonló stílust reklámozó lányom előtt. Helyesbítek, kérdezve állítod. Miért van ez az ország ennyi szájkaratés cincérrel tele? Tényleg meg vagytok győződve arról hogy ha találkozna velem valamelyikőtök és pofán vágna, akkor az nagy valami lenne? Szerencsétlen agyoniskolázott emberkék ébredjetek már fel, én nem az általatok megszokott Gádzsó vagyok. Te kicsi lányom követeled mondjam meg hol lakok, mert te bátor indián vagy és egymagad eljönnél? Tévedsz és nem igazán érdekel a véleményed, de nem vagyok kíváncsi egyetlen csürhe sleppedre sem és nem kívánom az időmet sem arra pazarolni, mikor akar valaki hátulról bátor lenni, mert ilyen szájkaratés hőscincérektől nem várok mást. Bátran, anonim hátraszúrni, ennyit nézek ki a sleppedből és ennyi.. Anyád is ezt tette,egykor, amikor a függöny mögül akart leszúrni. Nem tudta hogy abban az időben, komolyabb emberkéknek sem sikerült. Nem vagyok büszke, de vitattad hogy ismerem-e mit jelent a kurva szó? Nos halkan vallom be strici is voltam, de ezt valóban nem a lányomnak kellene ecsetelnem. Hiába vigyorogtam hangosan végig ezt az élvezetes, tanulságos 9perc 45másodpercet, nem volt teljesen őszinte, mert közben az járt a fejemben, mivé lesz ez a világ, ha egy huszonéves emberpalánta  ezt megengedi az apjával szemben. Nem kellene erőltetnem ezt a kislányom elnevezést, mert nem érdemled meg, hogy a lányomnak ismerjelek el. Nem dühből jön ez, hanem a felismeréstől. Kár is tovább pazarolni erre az időmet, én el vagyok, de more ne rinyálj a család szentségéről, mert vicc ez pont tőletek.. További szép napot. Még valami: a telefonom az enyém és elég nagykorú vagyok annak eldöntéséhez, mikor vagyok kiváncsi valakire. Remélem te is érted, MORE


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."