A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2018. október 30., kedd

Ezt most láttam..

Timea M Hajdú Megérdemelted!!
Nagyon ajánlom,hogy fordulj is fel,mert ha a férjemet és a gyerekeimet mégegyszer a szádra veszed nem fogod leirni azt ami történi fog veled.
A nevemet meg a KÉPEIMET szedd le mert azok a saját tulajdonaim!!
Ja és még valami,neked nincsenek unokáid te trágyadomb. Vannak nagyszülei a gyerekeimnek és te nem tartozol közéjük ugyhogy nagyon gyorsan szedd le a nevemet mert mint igértem nemcsak a kocsidat szedik szét

Na nézd csak ezt még nem is láttam, de aranyos..Miből lesz a cserebogár.. Hüha elfelejtettem, egyenesen a Tirpák alvilággal fordultam szembe. Ne is feszegessem ezt a sötétséget fiatalasszony, mert méltóságon alulinak tartanám. Ezt a kommentet az egyik Facebook-os megosztásomnál találtam kommentként. Igazad lehet, nem lehetsz a lányom, mert nem hiszem hogy a családomban ilyen értelmi sötétség lenne. Lehülyézem a lányomat? Valami olyasmi, de akkor nem a lányom. Igazi Kótaj környéki értelem sugárzik belőled Tímea. (A komment az én oldalamra tett szöveg, tehát az én szellemi tulajdonom lett, így szabadon felhasználható. Sajnálni tudom a gyermekeid, mert jót biztos nem tanulnak arra. További szép napot, "Szép az élet"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."