A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2010. április 30., péntek

Ide is a végső igazságot.

Nos remélem mindenki, jól van. Közben eszembejutott, hogy hazudós vagyok (remélem 18 év alattiak, nem olvassák) Amikor azt állítottam, hogy január végén voltunk utoljára együtt. Józsi bácsi emlékszel, amikor 2-szor veled” hosszan beszélgetett”? Este fél 8-kor ért haza., amikor felelősségre vontam, kérdeztem, miért teszi ezt, ő az íróasztala előtt, a forgószékén ült, én meg mögötte, a gyerek forgószékén. Egy idő után felém fordult és „figyelmesen”nézett, hallgatott. A gyerekek „Unó” kártyajátékot játszottak, nem figyeltek ránk. Bevallom, idegesített ahogy szinte pimaszul nézett és állította, csak csók és kis tapizás, kézszorongatás volt. Rossz vagyok ő egy rövidnadrágban ült és egy pólóban, megkérdeztem, miért nem teszi fel a lábait az összezárt lábaimra, kényelmesebb lenne, megtette. Én szemétláda elkezdtem masszírozgatni a lábait, combjait. Mondtam, hagyja, mert olyan görcsös. Nemsoká észrevettem, hogy amikor a belső combjánál „masszírozom” hátradől, behunyja a szemeit és gyorsabb a lélegzetvétele. Na nekem sem kellett több, nem is simogattam máshol. Szerintem teljesen beindult, felállt, ránézett a gyerekekre, majd azt mondta kissé zihálva nekik „játszatok nyugodtan, nekem a fürdőszobába kell mennem, majd rám nézve folytatta, nekem intézve, apátok meg jön, ha akar.” Elhiheted Józsi bácsi nekem nem kellett megismételnie, bár tudtam „maszatol” még neki így nem fűztem reményeket, hogy valami összejön. A gyerekek nem zavartatták magukat, ránk sem hederítettek, mi meg be.. Na itt pofára estem, mert leült és önmagával foglalkozott, engem nézve. Velem mi lesz, mutattam neki. Kelletlenül odanyúlt, de abban nem volt köszönet. Gondoltam csinálja azt, amit szeret, nem kellett kéretni, elhiheted „ parlagian bevette” abban nem volt hiba. Belemelegedtem és megkérdeztem, mást nem lehetne, hiszen már volt ilyen máskor is, hogy megvolt és volt „hová”, de nem ment bele. Akkor legalább segíts, hogy én is, hogy én is kész legyek, kérleltem, mert közben halk nyögéssel fejezte ki, hogy kivégezte önmagát. Biztos te is tapasztaltad már Józsi bácsi meg te is bizonyos Paavo tanár úr, (ordenáré leszek, de egy csepp sem ment mellé és, még ha le is csöppent, azt kecsesen letörli az ujjával és lenyalja róla) Orsikámnál semmi sem veszik kárba. Nem úgy, mint sok úri dámánál, hogy „jujj vigyázz, nehogy a számbaélvezz, meg ha mégis akkor látványosan kiköpi. Nincs is annál lehervasztóbb, én speciel nem szeretem az ilyen nőket, de neked meséljem Józsi bácsi, vagy Paavo tanár úr. Aki a tornatanára voltál a középiskolában és kikezdtél vele, a tanítványoddal, (már elévült) és folytattad, amíg egy szerelmeslevél a szerelmes csitritől le nem buktatott és a feleséged válaszút elé állított. Te szerencsémre a családot választottad, így megismerhettem.(bár az „ismerősei” között szerepelsz. Nos ezért becsüld meg Józsi bácsi te is ezt a nőt, mert még a te 40 egynéhány éves fejedet is megszédíti, elkápráztatja a tehetségével, odaadásával. Ezért szeretem én is, ennyire. Bár én a gyermekeink miatt is szeretem, imádom. Ezt a tehetséget, odaadást Michael Wild is figyelembe vehetné. Orsikám szóval ennyit a” több mint egy éve nem éltünk szexuális életet” bíróság előtt elmondottakról. Bár igazad volt, itt nem volt szeretkezés, de ne feledd, akkor viszont január végén volt és az sincs egy éve. Remélem, nem olvassák kiskorúak, mert még kreatívak lesznek, mint az Orsi mondta az első kapcsolatára, ahol rendes együttlét nem volt, de minden más kreativitás igen. Ezt Ő mesélte el, azzal a szép, tehetséges szájával, amit gyanítom a tanár úrral sem pihentetett a szertárban, öltözőben és veled sem Józsi bácsi a kocsiban, meg az első kimaradásakor, ahol egy olyan síri csendes, visszhangos „parkban voltatok, újpesten. Hahaha Tiszteletem Orsikám, miért is nem szeretsz már? Én szeretlek, egyenesen imádlak. Mindenkitől jogos a kérdés, akkor miért ragaszkodok, imádlak? Egyszerű a válasz, leéltem veled 12 évet, van 2 rosszcsont gyermekünk. Na meg melyik 48 éves férfinak lenne ellenére egy ilyen odaadó, szenvedélyes, 31 éves, szép nő. Tehát Orsi olvasod, mert fogod, tudd, hogy szerelmes vagyok beléd és valójában, pokolba az ilyen Józsi bácsikkal. Imádlak, gyere vissza hozzám, add vissza a gyermekeimet.


Ennyi elég is az erotikai hangzásból Ezt is csak azért írtam le, hogy érthetőbb legyen minden indok, amiért vágyakozok utána.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."