A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2010. április 28., szerda

Reménytelenség végzetté válik

Szokásomhoz híven itt ülök a gép előtt és butítom magamat. Pár óra és megtörténik..A VÉG, a visszafordíthatatkan, bíróságra megyek, a távoltartás miatt. kiderült még a 9 éves fiamat is beidézték. Lassan telt ez az éjszaka, de hogy fognak telni távol az élettől, távol tőlük..Miért kell nekem egy örök vesztesnek lennem? Én tényleg, tiszta szívből szeretem Őt, a gyerekeimet és még amilyen hülye vagyok, Józsi bácsi "rémképével" is megpróbálnék együtt élni. Igazából megbocsájtani nem tudnám, de megtanulnék együtt élni a tudattal, hogy Medvécskémnek volt egy Józsi bácsija is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."