A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2010. április 26., hétfő

Ismét én...

(Sajnos nem tudom hogy melyik blogot olvassák.)
Szép estét mindenkinek, először arra a hírre reagálok, hogy egy bizonyos kéttannyelvű iskolában (Neupest) milyen jókat mulatnak rajtam. Elismerem kedves hölgyek, kik közül páran már túl vannak válási hercehurcán,esetleg nem is egyen, tapasztaltak lehettek az élet dolgaiban. Nem hiszem viszont, hogy tapasztaltak vagytok olyanban, hogy milyen, a saját fiadtól hallani,"..anya külön szobában aludt Józsi bácsival.." (gyerekkel ne menjen senki lopni, idegen Józsi bácsikhoz) Megállt bennem az ütő, pedig tudtam, csak azt nem hogy a gyereket is odaviszi, valahova vidékre. Sajnos kedves Józsi bácsi a család nevedet még nem tudom, még! Mindenki nyugodtan eressze el a fantáziáját, miért is lehetett olyan jó, Medvécskémnek, Józsi bácsival és vajon mi mindent csináltak, együtt a gyerekektől távol..Hmm lehet hogy perverz gondolataim támadnak, az istenért, gyermekek is olvashatják, Jankovics tessék szépen visszafogni magadat..Igenis értettem, tisztelt lelki ismeret. Hogy fogom megmagyarázni piciny lelküknek, hogy anya miért aludt másik szobában egy számukra idegen férfival és nem apuval, ahogy szokta. Hogy magyarázta meg ki az az ember, talán potapuci, vagy ami én is voltam egyszer, "Pista apa" Na jó estemben Sanyi..Azért szeretnék még üzenni ennek a titokzatos Józsi bácsinak, hogy a malom lehet hogy lassan őröl, de mindig liszt jön ki belőle, csak kérdés nekem mennyi időm van erre.Tisztelt tanárok, a helyesírási hibáim vannak és kész, talán nem az a mondanivalója, de lehet hogy nincs is mondanivalója, mindenki egyéni joga.De visszatérve a kedves Gráciákhoz Lehet hogy nem csámcsogás, hanem együttérzés kellene az én medvécskémnek, mint amikor két igen kedves kolléganője a páromnak tanúsította a nagy semmit. Mi a csudát tudtok ti az igaz érzésről, csak a sok sunyi jó tanács megy részetekről, ez aztán a kellegalitás magas formája. Ezúton üzenem  ennek az oktatási intézmény Igazgató urának, mivel máshogy nem tudom. Higgye el nekem jól választott, Medvécske vezetésre termett, az hogy nem egybe megy hanem pro stück, hát istenem a neve adja.Remélem az én zavart németemet is megértik egy ilyen magasztos iskolában. Egyébként csak a nevével "játszottam", egyfajta blőd humor, ami angol humor is lehetne. Brrr. hosszúra nyúlt mint a rétes tészta. Ja és még kedves hozzászóló horgász , nem alapítok soha új családot, nekem a régi kell..Az ÉN medvécském és a két rosszcsontom..Medvécske SZERETLEK...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."