A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2013. április 6., szombat

Erzelmek, viharok

Érzelmek viharai dúlnak bennem,
te vagy a nő akit igazán szerettem.
Szenvedélyes, őszinte szerelemmel.
érzelem amire rideg szived nem felel.

Szenvedélyem mi megől engem,
gyűlöleted eláraszt mindent bennem.
Érzem látom szemeid megvetéset
nem értékeled lelkem szenvedését.

Gyűlőlj csak, vess meg bátran
nekem ti vagytok értelme e világnak.
Fiainkat nem kérdezted nem szóltál,
egyszerűen az életükből kitoloncoltál.

Eldobtál, megcsaltál, rútul becsaptál,
hazugságokkal börtönbe zárattál.
Te voltál az ügyészem s bírám,
kegyetlen itéletet szabtál ki rám.

Itéleted, megvetésed elkisér engem,
miért hagyod hogy így megszenvedjem?
Szerethetnél ugyanúgy mint régen
Lehetnél az én szerető feleségem.

Na tessék, megint valami kőlteményszerűség. ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."