A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2013. április 4., csütörtök

Érzelmem..

Hiányod fáj, nem tagadom,
nekem te vagy mindenem, bánatom.
Boldogtalan napok, évek
neked már semmit sem érek?

Eltöltöttél velem 12 hosszú évet.
nem tudod mennyit érek?
Sokat ér bennem az érzelem,
ez a soha el nem múló szerelem.

Érzelmem irántad őszintén tiszta
öleléseid vágyom mindig vissza.
Nincstelen vagyok, mindenem az érzelem,
halálomig tartó őszinte szerelem.

Gyűlölsz, megvetsz, börtönbe záratsz,
a világ előtt rágalmakkal lejáratsz.
Tudnám-e árulásod felejteni, nem tudom
szívemben kín, felfoghatatlan fájdalom.

Érzelmeim mégis szembeszállnak önmagammal,
gyermekeimre gondolok rettentő fájdalommal.
Őket is elvetted, előttük is megtagadsz,
egyszer majd te is magadra maradsz.

Gyűlölhetsz, tagadhatsz, megvethetsz,
gyermekeink ezt még nem érthetik meg.
Szeretetük hiányzik, nem érezhetem,
tudod, érzed hogy ezt érdemlem?

Kérdéseim válaszolatlan maradnak, 
útjaink egymástól nagyon távol haladnak.
Voltam veled, soha nem ellened
Tested, vágyad emléke soha el nem enged.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."