A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2013. április 4., csütörtök

Pofátlanság..

Te jó ég most döbbenek rá milyen pofátlan is vagyok, más feleségének írok szerelmes verseket. Mond kedves csírácska tanárbácsi téged nem zavar? Engem bizony zavarna, de nem vagyunk egyformák. Kérdőjeles, milyen férfi vagy te? Bocs költői kérdés volt, hiszen nem várok választ, tudom! Egy nagy rakás szar vagy te, nem férfi. Jellemtelen, gyáva, mint a slepped, elvtársaid.Te  fenyegettél meg a testületeddel? Miféle impotens csírákból állnak? Mint te.  Belegondolok, a hideg kiráz az undortól, miféle potenciális csírával állt össze Orsibaba. Jobban belegondolok, valószínűleg nem véletlen, csak én barom keresem neki mindig a mentséget, pedig "zsák és foltja" Most mérges vagyok? Nem rád-rátok, hanem magamra, mert már én tünök önmagam előtt is impotensnek, amiért nem bírom ezt a "nőt" kiverni a fejemből...Na ez jól esett, ismét jó a kedvem..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."