A boldogság csak álom ?

A boldogság csak álom ?
Egykor boldog család.

2013. április 5., péntek

Orsibaba szeretsz még?

Hogy rám jött a firkálhatnék. Orsibaba azóta sem veszi fel a telefont. Hmm. Sőt ki van kapcsolva. Szegény azt teszi amit ura és parancsolója mond, azaz alias H. Csíra József. Kiváncsi vagyok mennyi feljelentést tettek azóta, ellenem. A becses hatóságok majd kielégítik a kiváncsiságomat. Ámen. Téged Orsibaba, az urad? Tudódom hogy jó kérdés, de kőltőinek szántam. A francba, de írígy vagyok, egy kommunista csíra, szaktanár és egy sváb falu önkormányzatánál, mint pénzügyi előadó mindhalálig szóló szerelme. Igaz adódnak viták köztük, de attól nagy a szerelem. Remélem csak pletykák bizonyos hirek, de én hiszem hogy egymásnak teremtette őket az a magasságos. (jó hogy szabad ég alatt írok, nem omolhat semmi a fejemre) ;-) El vagyok ragadtatva, milyen önzetlen vagyok. Elhiszem hogy nem mindíg én vagyok a beszédtéma, de azért néha csak eszetekbe jutok. Kitaláltam mitől fogtok többet gondolni rám, hogy lélekben néha velem legyetek. Na nem kiváncsiskodni, imádok meglepetést okozni. Mondtam már csírácska, hogy szeretem a feleségedet? Bocsánat elfelejtettem, hogy te egy egyetemet végzett köcsög vagy, tehát magadtól is tudod. Látjátok milyen kis törődős lettem? A végén még a fannotok leszek. Szerintem ennyi elég lesz, hogy kinyomtassátok. Tényleg, önkormányzati, vagy iskolai költségen nyomtattok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Budapest, Pest, Hungary
Egy vagyok a sok SENKI közül. "..Én csak élni szeretnék.."